Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over vrolijkspeelgoed.nl. Hier vind je informatie over onder andere verzendkosten en retourbeleid.

1. Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten in Nederland zijn gratis voor verzendingen boven 60 euro. Voor verzendingen onder 60 euro geldt een tarief vanaf 4,95 naar DHL punt of vanaf 5,95 naar huisadres, afhankelijk van welke verzender je kiest. 

Verzendkosten in België zijn gratis vanaf 100 euro. Vanaf 11,95 wordt een verzending naar een huisadres gestuurd. 

2. Hoe lang duurt het voordat de bestelling geleverd wordt?

Bestellingen die voor 15.30u. geplaatst worden, worden dezelfde werkdag verzonden. Daarna is het aan de vervoerder om de bestelling af te leveren. Dit kan de volgende werkdag zijn, het kan ook iets langer duren. Normaliter zou de bestelling binnen 5 werkdagen geleverd moeten zijn. Veel vervoerders proberen een bestelling de volgende werkdag te leveren. 

3. Wat is het retourbeleid?

Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Mocht je niet tevreden zijn met je aankoop, dan heb je het recht om een jouw bestelling te retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Stuur een email met je retouraanvraag naar info@vrolijkspeelgoed. Hierbij voeg je het retourformulier en verzend je de spullen in originele, onbeschadigde staat en verpakking naar vrolijkspeelgoed. Alle informatie vind je op dit retourformulier

4. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Mocht  er onverhoopt een item niet in goede staat zijn aangekomen of binnen afzienbare tijd stuk gegaan zijn, is dat uiteraard heel vervelend. Je kunt via email info@vrolijkspeelgoed.nl contact met ons opnemen en wij bellen of mailen je terug met de vervolg procedure. Afhankelijk van de klacht, wordt er naar een passende oplossing gezocht. 

 

 

Heb je vragen? Neem contact met ons op!

Wij staan klaar om al jouw vragen te beantwoorden. Stuur ons een bericht of bel ons voor meer informatie.